fredag 6. desember 2013

5. og 6. desember

I går, torsdag var jeg på konferanse om ledelse og arbeidsmiljø; "Det gode liv på jobb" arrangert av Inkluderende Arbeidsliv (IA).
Ailo Gaup, Klaus Joacim Sonstad og Lisbeth Carlborg var foredragsholdere. Det var virkelig bra, morsomt og underholdende. For ikke å snakke om inspirerende, tankevekkende og lærerikt.

Her fra en film av Ailo Gaups mange sykehusopphold.


Klaus gir Ailo blomster etter foredraget.


Virkelig beklager dårlige mobilbilder.


Kalendergaven 5.desember fikk jeg ikke åpnet før jeg var kommet hjem. Det var en liten pakke med åtte spennende forskjellige knapper.


Jeg liker knapper og de kommer godt med.

Dagen idag 6.desember tilbringes hjemme med ei syk prinsesse. Ho har tømt magen og har ikke mere og kaste opp. Jeg har bakt noen boller og hun har spist noen få tygger, drukket litt "cola-brus" og sover igjen for ørtende gang idag. Sliten liten prinsesse-kropp.

Jeg klarte ikke holde meg unna dagens kalendergave, så den er åpnet for lenge siden.
Siden lillemor sov på sofa'n jublet jeg høyt inni meg (hvis det går an), for inni pakken var det nemlig et nøste til av dette nydelige Sterk fra Du store alpakka, også den i denne nydelige blåfargen som den forrige.



Til slutt idag vil jeg dele med dere er bilde av min lille prinsesses beste venn gjennom livet. En venn som alltid er der for henne, en som venter på henne og gir henne akkurat det hun trenger til enhver tid.
Jeg snakker selvfølgelig om kosebamsen som hun fikk som liten. Han hadde lenge navnet Ba, før det endte med Bam. Han er hele livet til lillemor og er med i tykt og tynt, som idag i armkroken til lille syke på sofa'n.




God helg alle sammen.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar