søndag 23. desember 2012

Flere kalendergaver mens vi venter

Idag er det bare to pakker igjen i esken, og siden ongene åpner sin pakke til barne-tv (eller iallefall senere idag), må jo jeg også det.
Her kommer pakkene mine frem til i går 22. desember.

Onsdag 19. desember - "Lag din egen julepynt - nissebarn". Jeg må visst ut å kjøpe limpistol for jeg har et til annerledes sett.




Torsdag 20. desember - et stort nøste Jarbo garn i flotte rosafarger. Trur det må bli noen læster (sokker) til lillemor.




Fredag 21. desember - flott lys med bilde på, vet ikke helt om bildet er satt på selv. Flott er det uansett.




Lørdag 22. desember - to nøster multifarget superwash sport. Masse flotte farger i samme nøste, kan det bli mer herlig??? Trur ikke det nei, jeg bare eeeelsker slikt garn.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar