søndag 8. september 2013

Bloggingspause

...... men pinnene mine har det vært aktivitet i likevel.

Det har blitt noen ferdige resultater som ikke er blogget. Tenker jeg skal få ordnet det slik at dere får se. Jeg kan jo nevne tunika til meg selv i hvit Nepal, slumregenser til meg selv i gammelt Scala-garn fra SandnesGarn, grytekluter til mamma, sjal til mamma og siste med trådfesting idag; Marius-genser til prinsen.
Har også noe som bare er trådfesting på; en klut og en bomullstunika til meg som jeg kommer på i farta. Og som mange andre strikkere har også jeg mange prosjekte på pinnene, trur ikke jeg skal prøve nevne noen av de prosjektene.

Er det ikke mange ganger slik at man lover seg selv og andre gull og grønne skoger, alt skal bli så mye bedre etc. etc.? Ting man ikke klarer holde av ulike årsaker.....
Det man gjør skal jo være lystbetont, det skal ikke gjøres under press. Og det er nok derfor bloggen min har ligget "død" så lenge, ikke har lysten vært der, ikke har kapasiteten til å prioritere det heller vært tilstrekkelig.

I det siste har lysten til å blogge igjen bygget seg opp, tanken på blogging har blitt mer og mer positiv. Jeg har allerede tanker om tekst og ideer om hvem-hva-hvor på en måte.

Men jeg lover dere ikke nytt blogginnlegg, jeg håper jeg kan skrive noe nytt snart igjen....

Klæm fra mæ!

- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar