mandag 3. desember 2012

Julekalenderen er godt igang

Lørdag ventet jeg spent på posten. Og like etter at jeg hadde meldet avsenderen av kalenderen min med spørsmål om sporingsnummeret på pakken, banket postbudet på døren og skulle levere pakken.

Det var en stor eske med masse flotte pakker i.



Esken blir stående slik med alle pakkene i. Mine tre første pakker er;
lørdag 1. desember - Maison advent & jul fra i fjor. Et flott inspirasjonsblad i førjulstiden.


søndag 2. desember - servietter og pakke for å lage pakkestjerner. Gleder meg til å prøve meg på disse.


mandag 3. desember - et stort flettethjerte i tykt filtstoff (eller noe slikt) og en refleks som allerede i morgen blir festet på jakken min.


Hjertet er stooort, glemte måle det, men skal gjøre det i morgen.

Tusen takk til elisandr for en flott kalender. Jeg gleder meg til fortsettelsen.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar