tirsdag 24. juni 2014

Hjertemyntheskjørt i babyull

Er beklageligvis blitt et halvt år siden mitt forrige blogginnlegg. Jeg skal ikke legge skylden på noe som helst, det bare er slik.

Jeg har fått noen resultater siden sist, blant annet et sjal av Kauni-garnet, ullbukse til gu'sønn, Geilsk rundt regnet (en skikkelig gammel UFO). Jeg skal prøve komme med bilder av noe av dette i nær fremtid.

Mitt siste ferdige prosjekt er et lekkert hjertemyntheskjørt i babyull (Trysil og Gjestal). Jeg er mer enn storfornøyd med resultatet, synes fargevalgene ble flotte sammen og båndet passet selv om det ikke ble i grønt slik jeg hadde tenkt.




Det er absolutt ikke siste jeg lager, kommer nok flere slike til i annet garn eller noe garn i samme sjanger (babyull). Bare tiden vil vise...

- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar