mandag 23. desember 2013

Det nærmer seg jul

Torsdag 19.desember
Spenningen på torsdagen bygde seg opp før pakkeåpningen. Denne pakken var jeg temmelig spent på.
Inni gavepapiret og noe avispapir skulte det seg et glass med bånd og lapp.


Fredag 20.desember
Liten pakke ansiktsmaske. Trur jeg må prøve den en stille dag i jula, en dag jeg har tid til meg selv.


Lørdag 21.desember
Stor plate kvikk lunsj sjokolade. Denne blir delt med familien i jula.


Søndag 22.desember
Og det fjerde lyset kom slik jeg håpet. Her har jeg pyntet det til på fat på spisebordet, i selskap med nissemor og nissefar (salt- og pepperbøsse). Musemor og musefar fikk også stå ved siden av.


Mandag 23.desember - lillejulaften
Dagens pakke, den nest siste i årets flotte kalender; et rødt nøste PT2.



Nu sitter vi hjemme, ferdig m alt som skal gjøres. Treet ble pyntet i går og vi bare venter på julekvelden.
Sitter her under pledd og ser på "Alene hjemme".



God jul alle sammen.


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Lå det noe oppi den krukken? Det skulle det, tror jeg.
    Håper du har kost deg masse med kalenderen, det har iallfall jeg gjort med den fra deg. Tusen takk, og ha en riktig god jul

    SvarSlett
  2. Eller, ser 18 mangler, kanskje de var i den. To stjerner?

    SvarSlett
  3. Har jeg glemt blogge en... Ja, det var to søte stjerner ene dagen...

    SvarSlett