tirsdag 13. november 2012

Pay it forward!!

I går når jeg hadde stoppet bilen på den store ansatteparkeringsplassen på UNN og skulle til å ta opp pengboka fra veska for å betale parkeringen slo det meg at pengboka lå i vinduskarmen hjemme.
Hva gjør man da?
Jeg hadde løsningen; være "frekk nok" og spørre noen om å betale for deg. Fikk napp på første forsøk.

Da jeg fortalte min kjære på vei hjem hva som var hendt sa han at jeg måtte jo bare legge en konvolutt med penger og lapp på parkeringsautomaten til denne snille damen.
Som sagt så gjort.

I dag når jeg hadde parkert, lette jeg rundt i bilen for å kunne legge pengene i noe. Jeg fant ei plastlomme og hadde ark og penn i veska.



Så rullet jeg plastlommen sammen og stakk hele tingen i myntvekslehullet på automaten.




Og sånn ble det da.... :-)

Pat it forward!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Gimlevegen,Tromsø,Norge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar